مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-19اجتماعي

کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای گیلان/ خروج سامانه بارشی از عصر جمعه


مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه از اواخر وقت امروز شاهد بارش های رگباری شدید خواهیم بود، خاطرنشان کرد: متوسط دمای هوای استان سه تا 6 درجه کاهش می یابد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه از اواخر وقت امروز شاهد بارش های رگباری شدید خواهیم بود، خاطرنشان کرد: متوسط دمای هوای استان سه تا 6 درجه کاهش می یابد.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر دانست و اظهارکرد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان بین 10 و 30 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جوی پایدار همراه با جریانات جنوبی در منطقه طی امروز دانست و افزود: شاهد آسمان صاف تا نیمه ابری و وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و افزایش نسبی دما بودیم.

مدیرکل هواشناسی گیلان از آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد و تصریح کرد: به تدریج از بعد از ظهر و عصر امروز با نفوذ سامانه بارشی و شمالی شدن جریانات، شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و کاهش دما و وزش باد و بارندگی و رعد و برق و تگرگ تا ظهر جمعه مهیا می شود.

دادرس با بیان اینکه طی اواخر وقت امروز تا صبح فردا شاهد بارش های رگباری شدید خواهیم بود، خاطرنشان کرد: متوسط دمای هوای استان سه تا 6 درجه کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای گیلان/ خروج سامانه بارشی از عصر جمعه

کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای گیلان/ خروج سامانه بارشی از عصر جمعه